قوانین آرشی شاپ

محصولات مجازی

محصولات فیزیکی

افزایش قیمت:

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان ممکن است قیمت محصولات به صورت آنی و در کمتر از 10 دقیقه (با توجه به افزایش قیمت ارز های خارجی ماننده دلار،لیر،روبل،ین،کریپتو و…) افزایش پیدا کند، فروشگاه این هزینه را متحمل نخواهد شد و در صورت بروز این مورد تیم پشتیبانی قبل از انجام سفارش با شماره تلفن ثبت شده توسط مشتری تماس گرفته و موضوع را به اطلاع ایشان میرساند. در این حالت مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:

۱- منتظر بماند تا قیمت دوباره کاهش پیدا کند (با توجه به شرایط ایران اصلا پیشنهاد نمیشود)
۲-هزینه اضافی را پرداخت کند.
۳- درخواست عودت وجه بدهد و هزینه پرداخت کرده در سایت را پس بگیرد.

توقیف و یا حذف:

شرکت های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و روش های فیلتر مختلف حساب تخلف کنندگان در موارد مختلفی از جمله بوستینگ،خرید غیر معتبر،استفاده از آیپی و… توقیف و یا حذف میکنند، در صورت خرید سرور،اشتراک های مختلفی ماننده کاهش پینگ و…خدمات گیفتینگ و دیگر محصولات سایت از فروشگاه پذیرش عواقب استفاده از محصولات و خدمات به عهده استفاده کننده میباشد و فروشگاه خسارتی به مشتریان پرداخت نخواهد کرد.

محصولات ارزان:

معامله و خرید و فروش اشتراک های گیمینگ(پرایم،اگزیت لگ و…) /خدمات گیفتینگ (هر گونه آیتم،اسکین،کارت و… که بتوان در بازی از یک اکانت به اکانتی دیگر انتقال داد) در بازی های (League of Legends/Dota2/Steam/Blizzard Games world of warcraft/Apex Legends/New World و…) عملی غیرقانونی تلقی شده و در صورت پی بردن به این موضوع ممکن است حساب بازی شما با خطراتی مواجه شود،آمار بن شدن و یا توقیف موقت در استفاده از این خدمات بسیار کم بوده و نزدیک به صفر است،در صورت مواجه با چنین مواردی میتوانید به پشتیبانی مجموعه آرشی اطلاع دهید تا به شما در بازپس گیری حساب خود کمک کنند،اما خطرات و مسعولیت استفاده از این محصولات به عهده مشتری میباشد.

زمان واقعی انجام سفارشات:

تمامی محصولات و خدمات موجو در سایت دارای زمان مشخص اند و تمامی سفارشات بعد از پرداخت موفق بعد از 24 الی 72 ساعت انجام خواهند شد.این قانون شامل محصولات و خدماتی که نیاز به زمان بیشتری داشته و از قبل به مشتریان اعلام شده است نخواهد شد و در صورتی که اطلاعات ارسال شده،فیش واریزی،اینترنت کشوری و یا…با مشکل مواجه شود پیگیری و انجام سفارش نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.

زمان شکایت:

در صورتی که سفارش مشتری بعد از پرداخت موفق در سایت و طی کردن زمان اعلام شده به مشتری با موفقیت انجام نشده بود(حداکثر یک هفته) مشتری میتواند با فروشگاه تماس گرفته و به بخش مدیریت شکایت کند تا موضوع پیگیری و در صورت نیاز به مشتری خسارت پرداخت شود.

اطلاعات اشتباه:


وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط مشتری باعث از سر گرفتن پروسه انجام سفارش و در بعضی از موارد باعث از بین رفتن هزینه مشتری میشود. (در بعضی از سفارشات ماننده پرایم گیمینگ به دلیل انجام سفارشات توسط ربات در صورت اشتباه بودن اطلاعات امکان عودت وجه وجود ندارد).

تاخیر در ارسال و انجام:


در صورتی که مشتری اطلاعات را در مرحله اول اشتباه ثبت کند و در مرحله دوم،جهت تغیر و ارسال مجدد اطلاعات به فروشگاه سریعا اقدام نکند مسعولیت از دست دادن محصول،فروشگاه،تخفیفات زمان دار و… به عهده مشتری میباشد.

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان ممکن است قیمت محصولات به صورت آنی و در کمتر از 10 دقیقه (با توجه به افزایش قیمت ارز های خارجی ماننده دلار،لیر،روبل،ین،کریپتو و…) افزایش پیدا کند، فروشگاه این هزینه را متحمل نخواهد شد و در صورت بروز این مورد تیم پشتیبانی قبل از انجام سفارش با شماره تلفن ثبت شده توسط مشتری تماس گرفته و موضوع را به اطلاع ایشان میرساند. در این حالت مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:

۱- منتظر بماند تا قیمت دوباره کاهش پیدا کند (با توجه به شرایط ایران اصلا پیشنهاد نمیشود)

۲- هزینه اضافی را پرداخت کند.

۳- درخواست عودت وجه بدهد و هزینه را پس بگیرد.

ماده ها
 
ماده 1: 
در صورت بد رفتاری و یا تهدید تیم پشتیبانی به صورت لفظی،شفاهی،کتبی توسط کاربران و داشتن مدرک جهت اثبات آن،پروفایل کاربری شخص متخلف و کیف پول وی در سایت به مدت 999 سال قفل و از دسترس خارج میشود و بازگشت وجه به هیچ عنوان صورت نمیگیرد مگر با تصمیم مدیر فروشگاه(در صورت امکان)
ماده 2:
در صورت خرید محصولات مجازی و عدم استفاده از آن در زمان گارانتی شده توسط فروشگاه،پشتییانی و عودت وجه صورت نمیگیرد مگر با تصمیم فروشگاه(در صورت امکان)
ماده 3:
وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط مشتری باعث از سر گرفتن پروسه انجام سفارش و در بعضی از موارد باعث از بین رفتن هزینه مشتری میشود.
ماده 4:
واریز به حساب افراد دیگر بجز آرش آژند در این فروشگاه جرم است، در صورتی که محصولی از اپراتور های مجموعه و یا اشخاص دیگر به نام مجموعه آرشی خریداری شود با خریدار به صورت زیر برخورد میشود:
در صورتی که محصول متعلق به فروشگاه باشد از کارمند شکایت و حساب گیمینگ/سایت مشتری بسته و غیر فعال خواهد شد پس بهتر است در صورت بروز این موارد در واتساپ/تلگرام/سروش/اینستاگرام سریعا از طریق تماس تلفنی با شرکت تماس گرفته و مورد را گزارش دهید و خرید های خود را فقط از سایت انجام دهید.

 

 
 

 

 

ساعات کاری فروشگاه هر روز (بجز جمعه ها) از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب میباشد.

مجموعه ما همه روزه و حتی در تعطیلات و مراسمات اسلامی(جشن ها و عزاداری ها) کاملا آماده و در حال فعالیت خواهد بود.

افزایش قیمت:

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان ممکن است قیمت محصولات به صورت آنی و در کمتر از 10 دقیقه (با توجه به افزایش قیمت ارز های خارجی ماننده دلار،لیر،روبل،ین،کریپتو و…) افزایش پیدا کند، فروشگاه این هزینه را متحمل نخواهد شد و در صورت بروز این مورد تیم پشتیبانی قبل از انجام سفارش با شماره تلفن ثبت شده توسط مشتری تماس گرفته و موضوع را به اطلاع ایشان میرساند. در این حالت مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:

۱- منتظر بماند تا قیمت دوباره کاهش پیدا کند (با توجه به شرایط ایران اصلا پیشنهاد نمیشود)
۲-هزینه اضافی را پرداخت کند.
۳- درخواست عودت وجه بدهد و هزینه پرداخت کرده در سایت را پس بگیرد.

توقیف و یا حذف:

شرکت های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و روش های فیلتر مختلف حساب تخلف کنندگان در موارد مختلفی از جمله بوستینگ،خرید غیر معتبر،استفاده از آیپی و… توقیف و یا حذف میکنند، در صورت خرید سرور،اشتراک های مختلفی ماننده کاهش پینگ و…خدمات گیفتینگ و دیگر محصولات سایت از فروشگاه پذیرش عواقب استفاده از محصولات و خدمات به عهده استفاده کننده میباشد و فروشگاه خسارتی به مشتریان پرداخت نخواهد کرد.

محصولات ارزان:

معامله و خرید و فروش اشتراک های گیمینگ(پرایم،اگزیت لگ و…) /خدمات گیفتینگ (هر گونه آیتم،اسکین،کارت و… که بتوان در بازی از یک اکانت به اکانتی دیگر انتقال داد) در بازی های (League of Legends/Dota2/Steam/Blizzard Games world of warcraft/Apex Legends/New World و…) عملی غیرقانونی تلقی شده و در صورت پی بردن به این موضوع ممکن است حساب بازی شما با خطراتی مواجه شود،آمار بن شدن و یا توقیف موقت در استفاده از این خدمات بسیار کم بوده و نزدیک به صفر است،در صورت مواجه با چنین مواردی میتوانید به پشتیبانی مجموعه آرشی اطلاع دهید تا به شما در بازپس گیری حساب خود کمک کنند،اما خطرات و مسعولیت استفاده از این محصولات به عهده مشتری میباشد.

زمان واقعی انجام سفارشات:

تمامی محصولات و خدمات موجو در سایت دارای زمان مشخص اند و تمامی سفارشات بعد از پرداخت موفق بعد از 24 الی 72 ساعت انجام خواهند شد.این قانون شامل محصولات و خدماتی که نیاز به زمان بیشتری داشته و از قبل به مشتریان اعلام شده است نخواهد شد و در صورتی که اطلاعات ارسال شده،فیش واریزی،اینترنت کشوری و یا…با مشکل مواجه شود پیگیری و انجام سفارش نیاز به زمان بیشتری خواهد داشت.

زمان شکایت:

در صورتی که سفارش مشتری بعد از پرداخت موفق در سایت و طی کردن زمان اعلام شده به مشتری با موفقیت انجام نشده بود(حداکثر یک هفته) مشتری میتواند با فروشگاه تماس گرفته و به بخش مدیریت شکایت کند تا موضوع پیگیری و در صورت نیاز به مشتری خسارت پرداخت شود.

اطلاعات اشتباه:


وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط مشتری باعث از سر گرفتن پروسه انجام سفارش و در بعضی از موارد باعث از بین رفتن هزینه مشتری میشود. (در بعضی از سفارشات ماننده پرایم گیمینگ به دلیل انجام سفارشات توسط ربات در صورت اشتباه بودن اطلاعات امکان عودت وجه وجود ندارد).

تاخیر در ارسال و انجام:


در صورتی که مشتری اطلاعات را در مرحله اول اشتباه ثبت کند و در مرحله دوم،جهت تغیر و ارسال مجدد اطلاعات به فروشگاه سریعا اقدام نکند مسعولیت از دست دادن محصول،فروشگاه،تخفیفات زمان دار و… به عهده مشتری میباشد.

بعد از ثبت سفارش توسط مشتریان ممکن است قیمت محصولات به صورت آنی و در کمتر از 10 دقیقه (با توجه به افزایش قیمت ارز های خارجی ماننده دلار،لیر،روبل،ین،کریپتو و…) افزایش پیدا کند، فروشگاه این هزینه را متحمل نخواهد شد و در صورت بروز این مورد تیم پشتیبانی قبل از انجام سفارش با شماره تلفن ثبت شده توسط مشتری تماس گرفته و موضوع را به اطلاع ایشان میرساند. در این حالت مشتری میتواند یکی از موارد زیر را انتخاب کند:

۱- منتظر بماند تا قیمت دوباره کاهش پیدا کند (با توجه به شرایط ایران اصلا پیشنهاد نمیشود)

۲- هزینه اضافی را پرداخت کند.

۳- درخواست عودت وجه بدهد و هزینه را پس بگیرد.

ماده ها
 
ماده 1: 
در صورت بد رفتاری و یا تهدید تیم پشتیبانی به صورت لفظی،شفاهی،کتبی توسط کاربران و داشتن مدرک جهت اثبات آن،پروفایل کاربری شخص متخلف و کیف پول وی در سایت به مدت 999 سال قفل و از دسترس خارج میشود و بازگشت وجه به هیچ عنوان صورت نمیگیرد مگر با تصمیم مدیر فروشگاه(در صورت امکان)
ماده 2:
در صورت خرید محصولات مجازی و عدم استفاده از آن در زمان گارانتی شده توسط فروشگاه،پشتییانی و عودت وجه صورت نمیگیرد مگر با تصمیم فروشگاه(در صورت امکان)
ماده 3:
وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط مشتری باعث از سر گرفتن پروسه انجام سفارش و در بعضی از موارد باعث از بین رفتن هزینه مشتری میشود.
ماده 4:
واریز به حساب افراد دیگر بجز آرش آژند در این فروشگاه جرم است، در صورتی که محصولی از اپراتور های مجموعه و یا اشخاص دیگر به نام مجموعه آرشی خریداری شود با خریدار به صورت زیر برخورد میشود:
در صورتی که محصول متعلق به فروشگاه باشد از کارمند شکایت و حساب گیمینگ/سایت مشتری بسته و غیر فعال خواهد شد پس بهتر است در صورت بروز این موارد در واتساپ/تلگرام/سروش/اینستاگرام سریعا از طریق تماس تلفنی با شرکت تماس گرفته و مورد را گزارش دهید و خرید های خود را فقط از سایت انجام دهید.

 

 
 

 

 

ساعات کاری فروشگاه هر روز (بجز جمعه ها) از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب میباشد.

مجموعه ما همه روزه و حتی در تعطیلات و مراسمات اسلامی(جشن ها و عزاداری ها) کاملا آماده و در حال فعالیت خواهد بود.